Domovská stránka » (RE)start pracovního trhu » TECHNOLOGIE A UDRŽITELNOST VE SVĚTĚ KOSMETIKY
(RE)start pracovního trhu

TECHNOLOGIE A UDRŽITELNOST VE SVĚTĚ KOSMETIKY

Ve spolupráci s:
Archiv L'ORÉAL
Ve spolupráci s:
Archiv L'ORÉAL

Inovativní technologie a udržitelnost. Dvě oblasti, které jsou pro mnohé firmy základními stavebními kameny.

MIROSLAV MACÍČEK

Operations Director společnostiL’Oréal CZ/HU/SK

V této oblasti nezůstávají pozadu ani některé kosmetické společnosti, které věří, že udržitelnost a technologie jsou cestou, jak nabídnout zákazníkům to, po čem volají.

Využití inovativních technologií

Technologie jsou nedílnou součástí 21. století, není proto divu, že své místo mají i v kosmetickém průmyslu. Mezi inovativní kosmetické technologie patří umělá inteligence, která umožňuje například diagnostiku pleti. Své místo zde má i rozšířená realita, která stojí za zkrášlovacími filtry, jež se používají na sociálních sítích, ale i v internetových obchodech.

S pomocí unikátního virtuálního zrcadla si můžete jednoduše vyzkoušet širokou škálu odstínů make-upu, rtěnky, očních stínů, ale také změnit barvu vlasů. Vytvořit produkty na míru potřebám zákazníků umožňuje technologie 3D tisku, díky které je možné například vytisknout personalizovanou pleťovou masku. Průkopníkem světa BeautyTech je společnost L’Oréal, která kromě jiného využívá i zmíněný koncept rozšířené a virtuální reality, umělé inteligence a pracuje také s 3D tiskem. Společnost představila několik BeautyTech aplikací včetně technologie ModiFace, která prostřednictvím rozšířené reality umožňuje zákazníkům virtuální vyzkoušení make-upu.

Realizujte své kariérní sny s L’Oréal

V oddělení Operations se modernizují technologie i nástroje, a všechno tak pomalu začíná být ovladatelné na jedno kliknutí v telefonu. Zaměstnanci Operations také budují datovou strukturu, aby byli schopni pracovat s daty v reálném čase. Technologie jsou tedy běžnou součástí společnosti a každý rok se L’Oréal v tomto ohledu posouvá zase o krok vpřed, i co se týče balení a designu produktů. Slovy Operations Directora Miroslava Macíčka je technologický pokrok přítomný v každé oblasti toho, co společnost dělá.

Zájemcům o práci v mém oddělení bych vzkázal, aby byli zvídaví a nebáli se nových výzev. Uchazeči o práci v našem kolektivu by měli být otevření novým výzvám, spolehliví a v neposlední řadě by měli umět základy práce s daty, protože to je pro oddělení Operations zásadní.

„Společnost L’Oréal byla založena na myšlence chemika, takže přijetí nejnovějších technologií bylo vždy součástí DNA naší společnosti. Dnes to znamená používat AI, virtuální realitu a špičkové cloudové technologie k vytváření přizpůsobených a interaktivních nákupních zkušeností pro naše zákazníky. Kosmetický průmysl čeká budoucnost poháněná digitálními technologiemi, a proto je pro nás stěžejní jakou technologii přijmeme, abychom se stali lídry v tomto odvětví. Abychom vytvořili krásu, která hýbe světem, inovujeme společně s našimi partnery pomocí technologií, které jsou jádrem našeho udržitelného hodnotového řetězce.“

Široká škála pracovních pozic v L’Oréal

Zákazníkům na udržitelnosti záleží

Ekologie se stává nedílnou součástí strategií menších i velkých firem a také spotřebitelských preferencí. Průzkum společnosti EY z letošního roku ukazuje, že Češi při svých nákupech preferují udržitelnost čím dál tím více. Téměř polovina oslovených se shoduje na tom, že se udržitelnost bude promítat do toho, jak žijí a jak nakupují. Udržitelnost je také jedním se základních pilířů společnosti L’Oréal, která si stanovila za cíl redukci CO2, snížení spotřeby vody a eliminaci odpadu. Neustále také pracuje na trvale udržitelném balení produktů, vzdělává spotřebitele v tom, jak mají správně třídit a spolupracuje s dalšími organizacemi na tom, aby se tato agenda dostala do povědomí všech lidí.

Práce propojující kosmetiku a technologie & inovace

L’Oréal Česká republika nyní nabízí zájemcům, kterým je věda, inovace & technologie blízká, příležitost pracovat v oddělení Operations. Toto oddělení zajišťuje provoz, zásobuje čtyři divize společnosti L ́Oréal a také e-commerce pro země ve střední Evropě. Mimo to má na starost základní datovou infrastrukturu, plánování a zákaznickou péči.

Další článek